Gazi Üniversitesi tarafından belirlenen amaç ve ilkelere uygun olarak; Enstitünün vizyonu ve misyonu doğrultusunda eğitim ve öğretim hizmetlerinin yürütülmesi amacıyla çalışmalar yapar, planlar, yönlendirir, koordine eder ve denetler. 3 yıllığına Rektör tarafından atanır. Görevi bitince yeniden atanabilir.
Görevleri:
- 2547 Sayılı Yüksek Öğretim Kanununda verilen görevleri yaparak, Enstitü kurullarına başkanlık eder, kurul kararlarının uygulanmasını sağlar, Enstitü birimleri arasında eşgüdümü ve düzenli çalışmayı sağlar.
- Enstitü misyon ve vizyonunu belirler, bunu Enstitünün tüm çalışanları ile paylaşır, gerçekleşmesi için çalışanları motive eder.
- Her yıl Enstitünün analitik bütçesinin gerekçeleri ile birlikte hazırlanmasını sağlar.
- Taşınırların hukuka uygun olarak temin edilmesini ve etkili, ekonomik, verimli kullanılmasını; kontrollerinin yapılmasını, taşınır kayıt ve kontrol yetkilisi vasıtasıyla kayıtlarının saydam bir şekilde tutulmasını ve hazırlanan yönetim hesabının verilmesini sağlar.
- Enstitünün kadro ihtiyaçlarını hazırlar ve Rektörlük makamına sunar.
- Enstitünün birimleri üzerinde genel gözetim ve denetim görevi yapar.
- Enstitüde bilgisayar ve çıktı ortamında bilgi sisteminin oluşmasını sağlar.
- Bilgi sistemi için gerekli olan anketlerin hazırlanmasını ve uygulanmasını sağlar.
- Enstitüde eğitim-öğretimin düzenli bir şekilde sürdürülmesini sağlayarak, eğitim-öğretim ve araştırmalarla ilgili politikalar ve stratejiler geliştirir.
- Enstitünün idari ve akademik personeli için ihtiyaç duyulan alanlarda kurs, seminer ve konferans gibi etkinlikler düzenleyerek Enstitünün sürekli öğrenen bir organizasyon haline gelmesi için çalışır.
- Enstitünün kalite geliştirme ve değerlendirme çalışmalarının düzenli bir biçimde yürütülmesini sağlar.
- Enstitünün eğitim-öğretim sistemiyle ilgili sorunları tespit eder, çözüme kavuşturur, gerektiğinde üst makamlara iletir.
- Eğitim-öğretimde yükselen değerleri takip eder ve Enstitü bazında uygulanmasını sağlar.
- Enstitüdeki programların akredite edilmesi için gerekli çalışmaların yapılmasını sağlar.
- Enstitünün stratejik planının hazırlanmasını sağlar.
- Enstitünün fiziki donanımı ile insan kaynaklarının etkili ve verimli olarak kullanılmasını sağlar.
- Enstitü yerleşkesinde gerekli güvenlik tedbirlerinin alınmasını sağlar.
- Enstitüyü üst düzeyde temsil eder.
- Her öğretim yılı sonunda Enstitünün genel durumunun işleyişi hakkında Rektöre rapor verir ve Rektörün alanı ile ilgili vereceği diğer görevleri yapar.
- Görev ve sorumluluk alanındaki faaliyetlerin mevcut iç kontrol sisteminin tanım ve talimatlarına uygun olarak yürütülmesini sağlar.
- Bağlı personelin işlerini daha verimli, etkin ve daha kaliteli yapmalarını sağlayacak beceri ve deneyimi kazanmaları için sürekli gelişme ve iyileştirme fırsatlarını yakalayabilmelerine imkân tanır.
|
Kuruluş ve İşleyiş
Akademik bir organ olan Enstitü Kurulu, Enstitü Müdürünün başkanlığında Enstitüye bağlı Anabilim Dalı Başkanları ve Müdür Yardımcılarından oluşur.
Enstitü Kurulu, her yarıyılın başında ve sonunda toplanır. Enstitü Müdürü, gerekli gördüğü hâllerde Enstitü Kurulunu ayrıca toplantıya çağırır.
Görevleri:
- Enstitünün, eğitim-öğretim, bilimsel araştırma ve yayın faaliyetleri ve bu faaliyetlerle ilgili esasları, plan, program ve eğitim-öğretim takvimini kararlaştırır,
- Enstitü Yönetim Kuruluna üye seçer,
- İlgili kanun ve yönetmeliklerle verilen diğer görevleri yapar.
|
Kuruluş ve İşleyiş
İdari faaliyetlerde Enstitü Müdürüne yardımcı bir organ olan Enstitü Yönetim Kurulu, Müdürün Başkanlığında, Müdür Yardımcıları, Müdürce gösterilecek altı aday arasından enstitü kurulu tarafından üç yıl için seçilecek üç öğretim üyesinden oluşur. Enstitü Yönetim Kurulu Müdürün çağrısı üzerine toplanır. Yönetim Kurulu, gerekli gördüğü hallerde geçici çalışma grupları, eğitim-öğretim koordinatörlükleri kurabilir ve/veya bunların görevlerini düzenler.
Görevleri:
- Enstitü Kurulunun kararları ile tespit ettiği esasların uygulanmasında Müdüre yardım eder.
- Enstitünün eğitim-öğretim, plan ve programları ile takviminin uygulanmasını sağlar,
- Enstitünün program, yatırım ve bütçe tasarısını hazırlar.
- Müdürün Enstitü yönetimi ile ilgili gündeme getireceği bütün işler konusunda karar alır.
- Öğrencilerin kabulü, ders intibakları ve çıkarılmaları ile eğitim-öğretim ve sınavlara ait işlemler hakkında karar verir.
- İlgili kanun ve yönetmeliklerle verilen diğer görevleri yapar.
|
Enstitü Müdürünün görevlerini yerine getirmesinde yardımcı olmak üzere en çok üç yıl için atanabilirler. Müdür gerekli gördüğünde yardımcılarını değiştirebilir. Müdürün görevi sona erdiğinde yardımcılarının da görevi sona erer. Müdür Yardımcıları, Gazi Üniversitesi üst yönetimi tarafından belirlenen amaç ve ilkelere uygun olarak; Enstitünün vizyonu ve misyonu doğrultusunda eğitim ve öğretim faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla çalışmalarda bulunurlar. Enstitü Müdür yardımcıları Müdüre karşı sorumludurlar. Müdür Yardımcıları Müdür bulunmadığında müdüre vekâlet ederler. Akademik ve idari-mali işlere bakan iki ayrı müdür yardımcısı bulunur.
Enstitü Müdür Yardımcısı (Akademik İşler)
- Müdüre görevi başında olmadığı zamanlarda vekâlet eder.
- Eğitim-öğretim programlarının geliştirilmesi için gerekli ortamı hazırlar, bunlarla ilgili politikalar ve stratejiler belirler ve yürütülen programların çıktı yeterliliklerinin belirlenmesini sağlar.
- Programların akredite edilmesi için gerekli çalışmaları yapar.
- Yeni anabilim dalları açılması ve mevcut olanları yapılandırılması veya kapatılması için çalışma yapar.
- Uzaktan öğretim ders içeriklerini denetler ve sınavların düzenli olarak yapılmasını sağlar.
- Enstitü ile yerli ve yabancı eğitim kurumları arasındaki işbirliklerini ve öğrenci dış ilişkilerini (Farabi, Mevlana, Erasmus, Leonardo vb.) yürütür.
- Enstitünün düzenlediği ya da ortak olduğu konferans, seminer ve toplantı işleri ile ilgili çalışmaları yürütür.
- Öğrencilerin Enstitüyü değerlendirmesi için anketler uygulanmasını sağlar,
- Öğretim elemanlarının programlarının hazırlamasını sağlar,
- Öğretim elemanlarının derslerini düzenli olarak yapmalarını sağlar,
- Eğitim ve öğretimin uygulanmasında gözetim, denetim, ölçme ve değerlendirme faaliyetlerinde bulunur.
- Eğitim ve öğretimle ilgili duyuruların Enstitü veya Üniversite web sayfasında yayınlanmasını sağlar.
- Enstitü Müdürünün verdiği diğer görevleri yapar.
Enstitü Müdür Yardımcıları, yukarıda belirlenen görevlerini yerine getirmede Enstitü Müdürü adına hareket ederler ve Enstitü Müdürüne karşı sorumludurlar.
Enstitü Müdür Yardımcısı (İdari İşler)
- Müdüre görevi başında olmadığı zamanlarda vekâlet eder.
- Enstitü Öz Değerlendirme Raporunu ve Stratejik Planını hazırlar.
- Her yıl Enstitünün analitik bütçesinin gerekçeleri ile birlikte hazırlanmasını sağlar.
- Ders ücreti formlarının, puantajların ve uzaktan öğretim materyal ve içerik geliştirme hizmet ücretlerinin düzenlenmesini sağlar ve denetler.
- Mal ve hizmet alımında idari ve mali süreçleri takip eder ve idari-mali birimler üzerinde genel gözetim ve denetim görevini yapar.
- Enstitünün kalite geliştirme ve değerlendirme standartlarının belirlenmesi için kurullar oluşturur ve bu standartların kalitesinin geliştirilmesini ve yıllık raporunun hazırlanmasını sağlar.
- Öğretim üyeleri ve araştırma görevlileri tarafından hazırlanan veya yürütülen Enstitü nezdindeki projeleri takip eder.
- Öğretim elemanlarının uzaktan öğretim sistemi üzerinden yaptıkları derslerin yürütülmesini ve öğretime uygunluğunu denetler.
- Fiziki yapı ve donanımın her an işlevsel biçimde olması için gerekli denetimleri yapar ve eksiklikleri Müdürlüğe bildirir.
- Enstitü binasının fiziksel iç ve dış ortamlarının denetlenmesini ve emniyet altına alınmasını sağlar,
- Enstitü ile diğer kurumlar arasındaki yazışmaları ve işbirliklerini yürütür.
- Bilişim Enstitüsünün süreli akademik yayını olan Bilişim Teknolojileri Dergisinin yayın takibini yapar ve yayın kalitesini artırmaya yönelik çalışmalar yapar.
- Uzaktan Öğretim sunucu sistemindeki yazılım ve donanımların güncellenmesini ve yıllık bakım ücretlerinin ödenmesini takip eder.
- Enstitünün idari ve mali işlerle ilgili duyurularının Enstitü veya Üniversite web sayfasında yayınlanmasını sağlar.
- Enstitü Müdürünün verdiği diğer görevleri yapar.
Enstitü Müdür Yardımcıları, yukarıda belirlenen görevlerini yerine getirmede Enstitü Müdürü adına hareket ederler ve Enstitü Müdürüne karşı sorumludurlar.
|
Gazi Üniversitesi amaç ve ilkelerine uygun olarak; Enstitünün vizyonu ve misyonu doğrultusunda eğitim ve öğretim faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla idari ve akademik işlerin organizasyonunu ve koordinasyonunu gerçekleştirir. İdari personelin sevk ve idaresinden, demirbaş malzemelerinin organizasyonundan ve denetiminden sorumludur.
Görevleri:
- Enstitü Kurulu ve Enstitü Yönetim Kurulu gündemini Enstitü Müdürü ile hazırlar ve toplantı sonuç raporunu yazar.
- Enstitüde çalışan idari, teknik ve yardımcı hizmetler personeli arasında işbölümünü ve koordinasyonu sağlar, gerekli denetimi ve gözetimi yapar.
- Akademik ve idari personel ile ilgili mevzuatı bilir, değişiklikleri takip eder ve personeli değişiklikler hakkında bilgilendirir.
- Enstitü yerleşkesinde gerekli güvenlik tedbirlerinin alınmasında Müdüre yardımcı olur.
- Fiziki altyapı iyileştirmelerine yönelik projeleri uygular.
- Resmi açılışlar, törenler ve öğrenci etkinlikleri ile ilgili hazırlıkları yapar ve sonuçlandırır.
- Kurum/kuruluş ve şahıslardan Müdürlüğe gelen yazıların cevaplandırılması için gerekli işlemleri yapar, yazıları takip eder ve kaydını tutar.
- Enstitü Kurullarının gündemlerini hazırlatır; alınan kararların yazdırılmasını, ilgililere dağıtılmasını ve arşivlenmesini sağlar.
- Akademik ve idari personelin özlük hakları işlemlerinin yürütülmesini sağlar.
- Bilgi edinme yasası çerçevesinde basit bilgi istemi niteliğini taşıyan yazılara cevap verir.
- Enstitüde öğrenci işlerinin düzenli bir biçimde yürütülmesini sağlar.
- İdari personelin izinlerini Enstitüdeki işleyişi aksatmayacak biçimde düzenler.
- Müdürün imzasına sunulacak yazıları paraflar.
- Enstitü için gerekli olan her türlü mal ve malzeme alımlarında taşınır kayıt kontrol yetkilisi ve ayniyat saymanı ile koordineli çalışır.
- Öğrencilerin elektronik ortamda hazırlanmış öğrenci belgesi ve not dökümlerini imzalar.
- Enstitünün eğitim ve öğretim, yönetmelik ve yönetimle ilgili duyuruların enstitü web sayfasından yayınlanmasını sağlar.
- Enstitü Müdürünün görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri yapar
|
Anabilim Dalı Başkanları Enstitü Müdürü tarafından atanır. Anabilim Dalı Başkanının görev süresi üç yıldır. Gazi Üniversitesi üst yönetimi tarafından belirlenen amaç ve ilkelere uygun olarak; Enstitünün vizyonu ve misyonu doğrultusunda eğitim ve öğretimi gerçekleştirmek için gerekli tüm faaliyetleri yürütür.
Görevleri:
- Anabilim Dalı Kuruluna başkanlık eder, Kurul kararlarını yürütür, öğretim elemanları arasında koordinasyonu sağlar ve Anabilim Dalı ders dağılımlarını öğretim elemanları arasında dengeli ve makul bir şekilde yapar.
- Enstitü ile bünyesindeki Anabilim Dalı arasındaki her türlü yazışmanın sağlıklı bir şekilde yürütülmesini sağlar.
- Ek ders ve sınav ücret çizelgelerinin zamanında ve doğru bir biçimde hazırlanmasını sağlar.
- Anabilim Dalında genel gözetim ve denetim görevini yapar, eğitim-öğretimle ilgili sorunlarını tespit eder, Anabilim Dalındaki öğrenci-öğretim elemanı ilişkilerinin, eğitim-öğretimin amaçları doğrultusunda, düzenli ve sağlıklı bir şekilde yürütülmesini sağlar.
- Eğitim-öğretimin ve bilimsel araştırmaların verimli ve etkili bir şekilde gerçekleşmesi amacıyla Anabilim Dalındaki öğretim elemanları arasında uygun bir iletişim ortamının oluşmasına çalışır.
- Anabilim dalında araştırma projelerinin düzenli olarak hazırlanmasını ve sürdürülmesini sağlar.
- Anabilim Dalı değerlendirme ve kalite geliştirme çalışmalarını yürütür, Anabilim Dalı Öz Değerlendirme Raporu ve Stratejik Planını hazırlar.
- Anabilim Dalının çıktı ve yeterliliklerini belirler ve Anabilim Dalının akredite edilmesi için gerekli çalışmaları yapar.
- Her eğitim-öğretim yarıyılında Anabilim Dalının seminer programlarını hazırlar ve Enstitüye sunar.
- Her dönem başında ders kayıtlarının düzenli bir biçimde yapılmasını sağlar.
- Ders kayıtlarının düzenli bir biçimde yapılabilmesi için danışmanlarla toplantılar yapar ve danışmanlık yönergesinin uygulanmasını sağlar.
- Ders içeriklerinin düzenli bir biçimde Uzaktan Öğretim sistemine girilmesini, materyal ve içerik geliştirme formlarının hazırlanmasını sağlar.
- Öğretim elemanlarının hazırlayacakları ders öğretim programlarının ve sınavlarının internet ortamında ilan edilmesini ve öğretim elemanlarının derslerini düzenli olarak yapmalarını sağlar.
- ERASMUS programlarının planlanmasını ve yürütülmesini sağlayarak anabilim dalında European Credits Transfer System (ECTS- AKTS) dikkate alınarak diploma ekinin hazırlanmasını sağlar.
- Enstitünün görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri yapar
|
Enstitü içi ve dışı yazışmaların hazırlanması, ilgililere ulaştırılması ve arşivlenmesinden Enstitü sekreterine karşı sorumludur.
Görevleri:
- Müdürlüğün Enstitü içi ve Enstitü dışı basılı ve elektronik tüm yazışmalarını yapar ve basılı olanları ilgili defterlere, elektronik olanları sayısal ortama işler.
- Enstitüdeki akademik ve idari personelinin her türlü posta evraklarının teslim alınması ve dağıtımını yapar.
- Diğer evrak biriminden gelen yazılı ya da elektronik evrakların Enstitü Müdürü’ne sunulması ve gerekli birimlere dağıtılmasını ve gerekli olanların takibini yapar.
- Enstitü ile ilgili duyuruların yapılmasını sağlar.
- Bilişim Enstitüsü süreli akademik yayını olan Bilişim Teknolojileri Dergisi ile ilgili tüm yazışmaları yapar ve işlerini yürütür.
- Enstitü kurullarınca alınan kararları yazar ve imzaya sunar.
- Enstitüde oluşturulan komisyonların görev tanımlarını ve listesini arşivler, ayrıca bu komisyonların yazışmalarını yapar.
- Birimlerde öğretim elemanları tarafından gerçekleştirilen bilimsel ve sanatsal etkinliklerin, varsa kazanılan ödüllerin listesini tutar.
- Enstitü Müdürlüğü tarafından verilen görev alanı ile ilgili diğer işleri yapar.
*Elektronik Belge Yönetim Sistemi
|
Öğrenci İşleri Birimi personelinin etkili ve uyum içinde çalışmasını sağlamakla yükümlüdür. Öğrenci İşlerinin organizasyonundan ve işleyişinden, Enstitü Müdür Yardımcısı ve Enstitü Sekreterine karşı sorumludur.
Görevleri:
- Gazi Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğini bilir, Yönetmelik değişikliklerini takip eder, Öğrenci İşleri Personelini eğitir ve gerekli duyuruları yapar.
- Öğrencilere acil durumlarda veya gerektiğinde Enstitü yönetimince belirlenen saatlerde telefonla bilgi verir ve öğrencilerden gelen e-postalara cevap verir.
- Sorumlu ve görevli olduğu konularda Müdüre, Müdür Yardımcılarına ve Enstitü Sekreterine bilgi verir ve talimatları doğrultusunda çalışır.
- Enstitüye kayıtlı tüm öğrencilerin her türlü yazışmalarını, katkı paylarıyla ilgili işlemlerini, öğrenci kimliklerinin dağıtım işlemlerinin yapılmasını, öğrencilerle ilgili evrakların arşivlerinin tutulmasını, öğrenci bilgilerinin ve notlarının Üniversite Öğrenci Bilgi Sistemine girilmesini ve öğrencilerle ilgili duyuruların yapılmasını sağlar.
- Enstitüye alınacak öğrenci kontenjanları ile ilgili hazırlık çalışmaları yapar.
- Ders kayıt işlemleri ile ilgili hazırlık yapar ve ders kayıt tarihlerinden önce sınıf şubeleri ile dersi yürütecek olan öğretim elemanlarının bilgilerini Üniversite Öğrenci Bilgi Sistemine girilmesini sağlar.
- Her yarıyıl sonunda başarı oranlarını tanzim eder.
- Akademik takvimin hazırlanması işlemlerini yürütür.
- 10.Enstitü Müdürünün talimatları doğrultusunda hazırlanan yazışma evraklarını Müdürlük makamına sunar ve takip eder.
- Her yarıyıl için ders programlarını düzenler ve yapılacak olan sınav programıyla birlikte Enstitü web sayfasında öğrencilere duyurur.
- Enstitü Müdürlüğü tarafından verilen diğer işleri yapar
|
Öğrenci İşleri Biriminde sorumlu olduğu Anabilim Dalı öğrenci işlerinin işleyişi ve ilgili Anabilim Dalına ait kayıt ve öğrenci bilgilerinin uygun şekilde saklanmasından, korunmasından ve yürütülmesinden sorumludur. Gerektiğinde diğer anabilim dallarının öğrenci işlerini de yürütür. Öğrenci işlerinin işleyişinden bölüm şefine karşı sorumludur.
Görevleri:
- Gazi Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğini bilir, Yönetmelik değişikliklerini takip eder.
- Öğrencilere acil durumlarda veya gerektiğinde Enstitü yönetimince belirlenen saatlerde telefonla bilgi verir ve öğrencilerden gelen e-postalara cevap verir.
- Sorumlu ve görevli olduğu konularda Öğrenci İşleri Birim Şefine bilgi verir ve onun talimatları doğrultusunda çalışır.
- Enstitüye kayıtlı Anabilim Dalı öğrencilerinin her türlü yazışmalarını, katkı paylarıyla ilgili işlemlerini, öğrenci kimlikleri dağıtım işlemlerini yapar, öğrencilerle ilgili evrakların arşivini tutar, öğrenci bilgilerinin ve notlarının Öğrenci Bilgi Sistemine girilmesini takip eder.
- Öğrenci kayıt dosyası ve ders kayıt işlemleri ilgili hazırlık yapar ve ders kayıt tarihinden önce sınıf ile dersi yürütecek olan öğretim elemanlarının bilgilerini Öğrenci Bilgi Sistemine girilmesini sağlar.
- Başarıyla tamamlanan tezlerin, tez kütüğüne işlenmesi, tez numarası verilmesi, tezlerin elektronik ortamda arşivlenmesini yapar.
- Mazereti sebebiyle sınavlara giremeyen öğrencilerin Enstitü Yönetim Kurulu kararlarını ilgili bölümlere ve öğrencilere bildirir.
- Hazırlanan yazışma evraklarını Müdürlük makamına sunar ve takip eder.
- Ders programlarının ve sınav programlarının Enstitü web sayfasından duyurulmasını sağlar.
- Personelin sorumlu olduğu Anabilim Dalı öğrencilerinin her türlü özlük işlerini takip eder, eksikliklerin giderilmesini sağlar.
- Öğrenci tezlerinin ve CD’lerinin arşivlenmesi ve tez özet bilgilerinin Enstitü web sayfasında yayınlanmasını takip eder.
- Öğrenci İşleri Şefinin vereceği diğer görevleri yapar
|
Enstitü personel ve mali işlemlerinin yürütülmesinden sorumludur. Enstitü Müdür Yardımcısı ve Enstitü Sekreterine karşı sorumludur. Rektörlükte Strateji Dairesi Başkanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Sosyal Güvenlik Kurumu ile ilişkilidir. Tahakkukların zamanında ödenebilmesi için gerekli tedbirlerin alınmasını ve Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığına sunulmasını sağlar.
Görevleri:
- Akademik ve idari personel ile ilgili olarak;
- İstihdamları sürecinde gerekli işlemleri yapar,
- Mevzuatı bilir, değişiklikleri takip eder ve arşivlenmesini sağlar,
- Özlük dosyalarını tutar, gerekli yazışmalarını yapar ve bilgilerin arşivlenmesini sağlar,
- Terfi işlemlerini takip eder ve gerekli yazışmaları yapar,
- Göreve atanma, görevde yükseltilme ve görev yenileme işlemlerini takip eder,
- İzin işlemlerini takip eder ve yazışmalarını yapar,
- Görevden ayrılma ve emeklilik işlemlerini takip eder ve sonuçlandırır,
- Almış oldukları sağlık raporlarının süresinin bitiminde göreve başlatma, Rektörlük makamına yazı ile bildirme, gerekli kesintinin yapılması için tahakkuk işlerine verilme, kadrosu başka birimlerde olanların birimleriyle yazışma işlerini yapar,
- Mal bildirim ve işlemlerini takip eder ve arşivler,
- Yurt içi ve yurt dışı görevlendirmelerini takip eder ve yazışmalarını yapar,
- Doğum, evlenme, ölüm, vb. özlük haklarını takip eder,
- Maaş bordrolarını hazırlar,
- Maaş hazırlanmasında gerekli değişikleri yapar,
- Ek ders sınav ücretlerini hesaplar, imzaya sunar ve gerekli makama ulaştırır.
- Her yarıyıl sonunda icmal / puantaj listelerinin bilgisayar çıktılarının öğretim elemanlarına imzalatılmasını ve dosyalanarak arşivlenmesini sağlar.
- Tüm personelin belgelerini kontrol ederek geçici veya sürekli görev yolluğu harcırahlarını hazırlar ve Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığına gönderir.
- Enstitü kurullarına üye seçim işlemlerini takip eder.
- Mali işlemlerde güncelleşen konularda kurslara katılır, program geliştirir ve bu programları Enstitü yapısına adapte eder.
- Ödeme emrine bağlanması gereken taahhüt ve tahakkuk belgelerinin tamam olmasını sağlar.
- Enstitünün Mali İşler Birimini ilgilendiren tüm konularda gelen ve giden evrakların takibini yapar.
- Her mali yıl içerisinde Enstitünün bir yıl sonraki Yatırım ve Analitik Bütçesini hazırlar, yeteri kadar ödenek bulunup bulunmadığını kontrol eder ve Enstitünün harcama kalemlerini yasa ve yönetmelikler içerisinde kullanımını sağlayarak Enstitünün giderlerinin bütçedeki tertiplere uygun olmasını sağlar.
- Tüm işlemlerde maddi hataya izin vermeyerek, ayniyatların hazırlanmasını ve takibini sağlar ve ambar ve demirbaş kayıtlarının tutulmasını sağlar.
- Mali İşler Biriminde çalışan personelin yerine getirdiği görevleri doğru ve zamanında yapmasını sağlar.
- Muayenesi ve/veya kontrolü gereken taşınır malzemelerin tahlil ve kontrolünü takip eder.
- Satın alınan tüketim ve demirbaş malzemelerini kayıt altına alır.
- Enstitünün tüketim ve demirbaş ihtiyacını tespit ederek, tüketim ve demirbaş malzemelerinin ihale ile satın alım işlemlerini kanun ve yönetmeliklere uygun bir şekilde yapar, alım evraklarında maddi hataya izin vermez, bu malzemeleri kayıt altına alır, bu malzemeler alınırken tutulan evrakları arşivler.
- Hizmet alımı ile ilgili işlemleri yürütür.
- Sorumlu ve görevli olduğu Enstitü Müdürü, Enstitü Müdür Yardımcısı ve Enstitü Sekreterine düzenli olarak veya istenildiğinde bilgi verir ve talimatları doğrultusunda çalışır.
- Taşınırların yılsonu sayım işlemlerini yaparak sayım cetvellerini düzenler ve Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığına ve Sayıştay’a iletmek üzere; taşınır işlem fişi, zimmet fişi, sayım tutanağı vb. evrakların düzenlenmesini, kayıt altına alınmasını ve arşivlenmesini sağlar.
- Kullanımdan düşen demirbaşların tespitini yaparak Değer Tespit Komisyonuna bildirir.
- Ambar memurunun bulunmadığı durumlarda ambar memurunun görevlerini yapar.
- Enstitü Müdürünün vereceği diğer görevleri yapar.
- Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Enstitü Sekreterine karşı sorumludur.
|
Enstitü personel ve mali işlemlerinin yürütülmesinden Personel ve Mali İşler Şefine karşı sorumludur. Rektörlükte Strateji Dairesi Başkanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Sosyal Güvenlik Kurumu ile ilişkilidir. Tahakkukların zamanında ödenebilmesi için gerekli tedbirlerin alınması ve Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığına sunulmasını yürütür.
Görevleri:
- Akademik ve idari personel ile ilgili olarak;
- Mevzuatı bilir ve değişiklikleri takip eder,
- Özlük dosyalarını tutar, gerekli yazışmalarını yapar ve bilgilerin arşivlenmesini sağlar,
- Terfi işlemlerini takip eder ve gerekli yazışmaları yapar,
- İzin işlemlerini takip eder ve yazışmalarını yapar,
- Mal bildirim ve işlemlerini takip eder ve arşivler,
- Ek ders sınav ücretlerini ve uzaktan öğretim materyal ve içerik geliştirme hizmet ücretlerini hesaplar, imzaya sunar ve gerekli makama ulaştırır.
- Mali işlemlerde güncelleşen konularda kurslara katılır, program geliştirir ve bu programları Enstitü yapısına adapte eder.
- Her mali yıl içerisinde Enstitünün bir yıl sonraki Yatırım ve Analitik Bütçesini hazırlar, yeteri kadar ödenek bulunup bulunmadığını kontrol eder ve Enstitünün harcama kalemlerini yasa ve yönetmelikler içerisinde kullanımını sağlayarak Enstitünün giderlerinin bütçedeki tertiplere uygun olmasını sağlar.
- Ambar memurunun bulunmadığı durumlarda ambar memurunun görevlerini yapar.
- Enstitü Müdürünün vereceği diğer görevleri yapar.
|
Uzaktan öğretim programlarının sunumu, öğretimin uzaktan yürütülmesi ve sınavlarının uygun biçimde yapılması için gereken akademik ve idari hizmetlerin koordinasyonundan sorumludur. Koordinasyonun başarılı bir şekilde yürütülmesi için gerektiğinde çalışma saatleri dışında da görevini sürdürür. Uzaktan öğretim materyal ve içerik geliştirme hizmet formlarını hazırlar ve takibini yapar. Sorumlu olduğu makamlar; Enstitü Müdürü ve Enstitü Müdür Yardımcılarıdır. İdari sorunların çözümünde Enstitü Sekreteriyle birlikte çalışır.
Görevleri:
- Uzaktan Öğretim Sistemi içerisinde bulunan öğretim üyesi, öğrenciler ve idari çalışanlar arasındaki koordinasyonu sağlar.
- Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans programlarının final ve bütünleme sınavlarının organizasyonunu yapar.
- Gerektiğinde Uzaktan Öğretim Sistemini kullanacak akademik, idari personel ve öğrencilere kullanıcı eğitimi verir.
- Uzaktan öğretim programlarının istatistikî verilerini hazırlar.
- Uzaktan öğretim materyal ve içerik geliştirme hizmet formlarının düzenlenmesi, takibi ve dosyalanmasını sağlar. Bu konuda, İçerik Geliştirme Birimi ve ilgili Enstitü Müdür Yardımcısı ile birlikte çalışır.
- Enstitü Müdürünün direktifleri doğrultusunda sistemin idari hizmetleri ile ilgili olarak anket ya da görüşme yoluyla sistemdeki öğrencilerden geri besleme alarak değerlendirme yapar ve rapor halinde Müdürlüğe sunar.
- Enstitü Müdürünün ve Müdür Yardımcılarının uzaktan öğretimle ilgili vereceği diğer görevleri yerine getirir
|
Uzaktan öğretim programlarının sunumu, öğretimin uzaktan yürütülmesi ve sınavlarının uygun biçimde yapılması için gereken akademik ve idari hizmetlerin yürütülmesinden sorumludur. Koordinasyonun başarılı bir şekilde yürütülmesi için gerektiğinde çalışma saatleri dışında da görevini sürdürür. Sorumlu olduğu makamlar; Uzaktan Öğretim Koordinatörü ve Enstitü Müdür Yardımcılarıdır. İdari sorunların çözümünde enstitü sekreteriyle birlikte çalışır.
Görevleri:
- Uzaktan öğretim sistemi içerisinde bulunan öğretim üyesi, öğrenciler ve idari çalışanlar arasındaki koordinasyonun sağlanmasına yardımcı olur.
- Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programları final ve bütünleme sınavlarının zamanında ve uygun biçimde yürütülmesini sağlar.
- Koordinasyon ve sınav için gerekli verilerin düzenlenmesi ve Sınav Yönetim Sistemine aktarır.
- Uzaktan öğretim sınavları ile ilgili öğrencilerin e-posta ve telefonlarına cevap verir.
- Uzaktan öğretim materyal ve içerik geliştirme hizmet formlarının hazırlanması ve takibinde Uzaktan Öğretim koordinatörüne yardımcı olur.
|
Uzaktan Öğretim Programları kapsamında verilen derslerin içeriklerinin düzenlenmesi, Öğrenme Yönetim Sistemi (ÖYS) sistemine uygun hâle getirilmesinden, yeni açılmış veya eski ders içerik ve materyal geliştirmeleriyle ilgili değişiklik bilgilerini Uzaktan Öğretim Koordinatörüne iletmek ve içerik geliştirme ekibinde çalışanların/çalışacakların seçiminden, eğitiminden ve çalışmalarından sorumludur. Enstitü Müdürü ve Enstitü Müdür Yardımcılarına karşı sorumludur.
Görevleri:
-
Uzaktan öğretim ders içeriklerinin tasarımının zamanında, standartlara uygun olarak hazırlanmasını ve içeriklerin değişen ihtiyaçlara uygun bir şekilde güncellenmesini sağlar.
-
Yeni açılan derslerin içeriklerinin zamanında ve uygun şekilde hazırlanması için dersin öğretim elemanıyla sürekli iletişim halinde olur.
-
Gerektiğinde uzaktan öğretim için içerik hazırlayan akademik ve diğer personele hikâye tahtası ile içerik hazırlama eğitimi verir.
-
Ders içeriklerinin hazırlanması ve güncellenmesi ile ilgili talepleri ve uygulamaları Uzaktan Öğretim Koordinatörü ile paylaşır.
-
Uzaktan öğretim ders içeriklerini hazırlayan öğretim elemanlarına yardımcı olur ve içerik hazırlayan ekibin çalışmalarını yönetir.
-
Enstitü web sayfalarının düzenlenmesi ve güncellenmesi, haberlerin duyurulmasını sağlar.
-
Enstitünün görsel tasarım işlerini (broşür, afiş, kartvizit vs. tasarımı) yapar.
-
Bilişim Enstitüsü süreli akademik yayını olan Bilişim Teknolojiler Dergisinin İngilizce web sayfası (ijit.info) işlerini yürütür ve Dergi Koordinatörüne yardımcı olur.
-
Enstitü yönetiminin verdiği alanıyla ilgili diğer görevleri yapar.
|
Uzaktan Öğretim Yönetim Sistemi, Görüntülü-Sesli Sohbet Sistemi ve diğer bilgi, iletişim ve bilgisayar sistemlerinin sorunsuz bir şekilde işlemesinden sorumludur. Sorumlu olduğu makamlar; Enstitü Müdürü ve Enstitü Müdür Yardımcılarıdır.
Görevleri:
-
Enstitü öğrenci işleri bilgi ve kayıt sistemi ile üniversite öğrenci işleri bilgi ve kayıt sisteminin koordinasyonunu yürütür.
-
Enstitünün diğer birimlerine teknik destek sağlar.
-
Enstitü altyapısını kullanan diğer akademik birimlerin ve dış paydaşların uzaktan öğretim programlarına teknik destek ve koordinasyonu sağlar.
-
Uzaktan Öğrenme Yönetim Sisteminin işleyişini sağlar (dönem açma-kapama işlemlerini yapar, öğretim üyesi ve öğrenci hesaplarını yönetir, öğrencilere sistem kullanıcı desteği verir vb.).
-
Enstitü bünyesindeki bilgi işlem merkezinde bulunan sunucu sisteminde yüklü bulunan yazılım ve donanımların bakımının yapılmasını ve güncelliğinin korunması sağlar. Yıllık bakım ve güncelleme ödemelerinin planlanmasını ve takibini yürütür.
-
Sesli-görüntülü sohbet sisteminin işleyişini sağlar ve kontrol altında tutar.
-
Enstitünün sunucu ve bilgisayar sistemlerinin sürekli çalışır durumda olmasını sağlar ve gerektiğinde Üniversite Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ile iletişim kurarak destek alır.
-
Enstitü Müdürlüğünün vereceği alanıyla ilgili diğer işleri yapar.
|
Uzaktan öğretim için geliştirilen ders materyal ve içeriklerinin sunucu ve ÖYS sistemine yüklenmesi, ÖYS sisteminin sürekli çalışır halde tutulması, eğitiminin verilmesi, öğretim üyelerine ve öğrencilere her an destek sağlanması, Enstitü EBYS sistemi teknik desteğinin yürütülmesinden sorumludur. Sorumlu olduğu makamlar; Enstitü Müdürü, Enstitü Müdür Yardımcılarıdır.
Görevleri:
- Uzaktan öğretim ders materyal ve içeriklerini ÖYS sistemine yükler ve uygun şekilde çalışmasını denetler.
- Enstitü sunucu sistemine yüklü ÖYS sisteminin sürekli çalışır hâlde kalmasını sağlar.
- ÖYS sisteminin sürekli güncel kalması için aracı kurumla gerekli irtibatları kurar,
- ÖYS ve EBYS sistemlerinin sağlıklı yürütülmesi için öğretim elemanı, öğrenci ve çalışanlara teknik destek sağlar.
- ÖYS sisteminin kullanımı hakkında öğretim elemanı ve öğrencilere her an teknik destek ve eğitimini verir.
- Yeni çıkmış ya da üniversitemiz dışındaki kurumlarda kullanılan ÖYS sistemlerini takip ederek gerektiğinde yönetime talepte bulunur.
- Uzaktan Öğretim Yönetim Sisteminin düzgün şekilde işleyişine yardımcı olur (dönem açma-kapama işlemlerini yapar, öğretim üyesi ve öğrenci hesaplarını yönetir, öğrencilere sistem kullanıcı desteği verir vb.).
- Üniversitenin ve diğer kurumların düzenlediği ÖYS ve EBYS sistemleri ile ilgili eğitimlere katılır.
- Sesli-görüntülü sohbet sisteminin işleyişini sağlar ve kontrol altında tutar.
- Enstitü Müdürlüğünün vereceği alanıyla ilgili diğer işleri yapar.
|
Enstitü Müdürünün görüşme ve kabulleri ile diğer işlerini yürütür. Sorumlu olduğu makamlar; Enstitü Müdürü ve Enstitü Sekreteridir.
Görevleri:
- Enstitü Müdürünün görüşme ve kabullerine ait hizmetleri yürütür, Enstitü Müdürünün özel ve resmi haberleşmelerini yerine getirir ve gizlilik taşıyan yazışma işlerini yürütür.
- Enstitü Müdürünün kurum içi ve kurum dışı randevu isteklerini düzenler, özel ve kurumsal dosyalarını tutar ve arşivler.
- Enstitü Müdürünün görevlendirmelerinde, görevden ayrılma, göreve başlama yazışmalarının takibi ile yolculuk ve konaklama ihtiyaçları için rezervasyonları yapar.
- Enstitü Kurullarının toplantı ve gündemlerini zamanında kurul üyelerine duyurur ve takip eder.
- Enstitü Müdürü ile Anabilim Dalı Başkanları ve öğretim elemanları arasındaki her türlü iletişimi sağlar.
- Toplantı, açılış ve mezuniyet törenlerinde programların ve mekânların hazırlanmasını sağlar.
- Yönetim, öğretim elemanları ve öğrenciler arasındaki iletişimde aracılık yapar.
- Dini ve milli bayramlarda müdürlük kutlama ve tebrik mesajlarını hazırlar.
- Görev alanı doğrultusunda müdürlüğün vereceği diğer işleri yapar
|
Başta Enstitü Sekreterine karşı sorumludurlar.
Görevleri:
- Enstitü binasının iç ve dış bakımını ve temizliğini yapar.
- Konukların ağırlanmasına yardımcı olur.
- Bakım ve temizlik işleri ile ilgili malzemelerin teslim alınmasını sağlar.
- Enstitünün evrak-hizmet lojistik işlerini yapar.
- Enstitü Sekreterinin vereceği diğer işleri yapar
|
Bilişim Enstitüsü Süreli Akademik Yayını olan Bilişim Teknolojileri Dergisinin hazırlanması, tasarımı ve zamanında yayınlanmasından sorumludur. Baş Editör derginin tanıtılması, kalitesinin yükseltilmesi ve sürekliliğinin sağlanması, A sınıfı dergi grubuna girmesi için gerekli çalışmaları ve girişimleri yapmaktan, derginin http://btd.gazi.edu.tr/index.php/btd ve www.ijit.info adreslerinde yayınlanmasından ve denetiminden sorumludur.
Görevleri:
- Gelen makalelerin dergi kapsamına uygun olup olmadığına karar verir.
-
Hakemlerin belirlenmesi için makale taslağını Bölüm Editörlerine gönderir.
-
İncelenecek makalelerin intihal açısından denetlenmesi için Bölüm Editörlerini bilgilendirir.
-
Gerekirse, hakemlere gönderilmek üzere makaleyi ve ilgili üst yazıyı yazar ve gönderir.
-
Gerekirse, süresi içerisinde değerlendirilmeyen makaleler için hakemlere hatırlatma yapar.
-
Gerekirse, dönüş olmayan değerlendirmeler ve kesin kararda güçlük çekilen makalelerde 3. ve 4. hakem atamasını ilgili editöre sorarak gerçekleştirir.
-
Gerekirse, hakemlerin değerlendirme raporunu gönderdikten sonra gelen raporu, kullanıcıların kendi sistemlerinden görmelerine izin verir (düzeltme, ret, kabul vb.).
-
Gerekirse, hakem tarafından düzeltilmesi ve tekrar görülmesi istenen makalenin düzeltilmiş hâlini hakeme gönderir.
-
Baş Editör, dergi işlerinin yürütülmesinde gerekirse Bölüm Editörlerinden yardım ister ve işleri takip eder.
-
Derginin içerik yönünden hukuki bir işlem içerip içermediğini denetler.
-
Dergi işlerinin yürütülmesinde Enstitü Müdürüne karşı sorumludur.
|
Bilişim Teknolojileri Dergisi Bölüm Editörü, dergi işlerinin yürütülmesinde öncelikli olarak Baş Editöre karşı sorumludur. Baş Editör, Dergi Koordinatörü ve Dergi Memuru ile koordineli olarak çalışarak işlerin uygun şekilde gitmesini sağlar. Genel anlamda, dergide yayınlanması istenen makalelerin ele alınması, denetimi ve hakemlere gönderilmesi için gerekli çalışmaları ve girişimleri yapmaktan sorumludur.
Görevleri:
- Gelen makalelerin dergi kapsamına uygun olup olmadığına karar verir.
- Dergide yayınlanacak makalelerin intihal açısından ön-incelemeden geçirilmesini sağlar.
- İlgili hakemleri belirler. Bu belirlemede hakemlerin uzmanlık ve tecrübeleri dikkate alınır.
- İlgili yazıyı hakemlere gönderilmek üzere yazar ve gönderir.
- Süresi içerisinde değerlendirilmeyen makaleler için hakemlere hatırlatma yapar.
- Dönüş olmayan değerlendirmeler ve kesin kararda güçlük çekilen makalelerde 3. ve/veya 4. hakem ataması gerçekleştirir.
- Hakemlerin değerlendirme raporunu aldıktan sonra ön incelemesini yapar ve gelen raporu, kullanıcıların kendi sistemlerinden görmelerine izin verir (düzeltme, ret, kabul vb.).
- Hakem tarafından düzeltilmesi ve tekrar görülmesi istenen makalenin düzeltilmiş hâlini hakeme gönderir.
- Bölüm Editörü, dergi işlerinin yürütülmesinde gerekirse, dergi koordinatöründen yardım ister ve işleri takip eder.
|
Dergi Koordinatörü, dergi işlerinin yürütülmesinde öncelikli olarak Baş Editöre karşı sorumludur. Baş Editör ve Dergi Memuru ile koordineli olarak çalışarak işlerin uygun şekilde yürümesini sağlar. Genel anlamda, derginin zamanında ve eksiksiz bir şekilde yayınlanması için gerekli çalışmaları yapar.
Görevleri:
-
Dergi Yönetim Sistemini periyodik aralıklarla kontrol ederek dergiye yapılan yeni başvuruları takip eder.
-
Yeni makale başvurusu olması halinde ilgili makalenin intihal açısından ön-incelemeden geçirilmesini sağlar.
-
Dergiye gelen makalenin gerekli ön incelemelerini yaptıktan sonra, makaleyi dergi Baş Editörüne atama işlemini yapar.
-
Derginin evrak işlerinden sorumlu memur tarafından yürütülen işlerin gerektiği gibi yapılıp yapılmadığını kontrol eder.
-
Kabul edilen makalelerin basıma hazırlanması için sayfa düzeni çalışmalarını yapar.
-
Dergiye gelen dilek ve şikâyetleri derginin Baş Editörüne iletir.
-
Dergi işlerinin yürütülmesinde Enstitü Müdürü ve Dergi Baş Editörüne karşı sorumludur.
|
Dergi adına yazılacak tüm resmi evrakların yazılması, takip edilmesi ve dergiye gelen yazıların arşivlenmesinden sorumludur.
Görevleri:
- Yazarlara, derginin yeni sayısı yayınlandığı zaman e-posta gönderir.
- Makale değerlendirmesinde emeği geçen tüm hakemlere teşekkür yazısı yazar.
- Derginin tüm resmi yazışmalarını hazırlar ve ilgili yere ulaştırılmasını sağlar.
- Dergi işlerinin yürütülmesinde ilgili Enstitü Müdürü Yardımcısı, Dergi Baş Editörü ve Dergi Koordinatörüne karşı sorumludur.
|
Yükseköğretim Kurulunun belirlediği araştırma görevlilerinin genel görevlerine ek olarak Bilişim Enstitüsü tarafından belirlenen amaç ve ilkeler doğrultusunda hareket eder. Akademik çalışmalarını yaparken aynı zamanda Enstitüdeki eğitim ve öğretim hizmetlerinin yürütülmesine yardımcı olur.
Genel Görevleri:
- Kuramsal ve uygulamalı eğitim-öğretim (akademik) çalışmalar yapar, yaptırır ve yürütülmesine yardımcı olur.
- Bilimsel araştırmalar yapar ve sonuçlarını yayınlar.
- Gerektiğinde Enstitü öğrencilerine yardımcı olur, yol gösterir ve rehberlik eder.
- Derslik ve laboratuvar gibi ortamların hazırlanmasına, düzenlenmesine ve derslerin yürütülmesine yardımcı olur.
- Görevlendirildiği derslerin ödev ve raporlarını değerlendirir,
- Sınavlar ve derslerde gözetmenlik yapar.
- Alanıyla ilgili yurtiçi ve yurtdışında gerçekleştirilen seminer, sempozyum, konferans ve toplantıları izler ve bu etkinliklere araştırma ve çalışma sonuçlarını sunar ve akademik faaliyetleriyle ilgili enstitü yönetimine yılda iki kez rapor verir.
- Düzenlenen törenlere ve akreditasyon çalışmalarına yardımcı olur.
- Gerektiğinde dersler, kurslar ve uyum eğitimi alır.
Genel Görevlerine Ek Olarak:
- Enstitü nezdinde görevli olduğu anabilim dalı başkanlığının işlerini yapar.
- Enstitü ile anabilim başkanlığı arasındaki iletişimi ve birimin; öğrenci, öğretim elemanları, öğrenci işleri ve diğer anabilim dalları ile ilgili koordinasyonu sağlar.
- Temelde öğrenci işlerinin sorumluluğunda olmakla birlikte yetersizlik ve/veya ihtiyaç durumlarında öğrencilere kayıt dönemlerinde danışmanlık yapar veya yardımcı olur.
- Birimindeki öğrenci başvuru ölçütlerinin ve kontenjanlarının belirlenmesi, derslerin açılması, kapatılması (ekle-bırak), yürütülmesi ve izlenmesinde anabilim dalı başkanlığına yardımcı olur. Gerektiğinde öğrencilere ders seçme konularında yardımcı olur.
- İçerik tasarım ekibinde görev yapması durumunda, uzaktan öğretim ders içeriklerinin hazırlanması ve işler hâle getirilmesinde öğretim elemanları ve Enstitü içerik yönetim birimi ile irtibat kurar ve ders AKTS formlarının hazırlanması ve güncellenmesini sağlar.
- Gerektiğinde Anabilim dalı öğrencilerinin tezlerini kontrol eder ve uygun şekilde hazırlanmasını sağlar.
- Dönem sonlarında Seminer ve Dönem Projesi sunumları için gerekli evrakları hazırlar, öğretim elemanlarına yardımcı olur ve sunumlar sonrası evrak takibi yapar.
- Danışman atanması, tez konusu belirleme vb. evrakları anabilim dalı başkanlığına imzalatarak öğrenci işlerine sunar.
- Tamamlanan tezlerin orijinal bir nüshasını, bir adet CD kopyasını ve YÖK ve Kütüphane Tez Teslim Formlarını teslim alır. YÖK Tez Merkezine gerekli yüklemeleri yapar. Düzenli aralıklarla, YÖK ve G.Ü. Dokümantasyon Daire Başkanlıklarına ilgili evrakları teslim eder ve ayrıca bunları Enstitüde arşivler.
- Enstitü tarafından yapılması planlanan ders, toplantı, eğitim, seminer, sempozyum ve konferansların organizasyonuna, koordinasyonuna, yürütülmesine ve sonuçlandırılmasına yardımcı olur.
- Enstitünün, anabilim dalının ve Enstitü dergisinin (Bilişim Teknolojileri Dergisi) tanıtılması ve kalitesinin artırılması için çalışmalar yapar.
- Enstitüdeki diğer anabilim dalları araştırma görevlileri ile koordineli çalışır.
- Değişen şartlara bağlı olarak yönetim tarafından verilebilecek diğer görevleri de yerine getirir.
|