Üniversitemizin 100. kuruluş yıl dönümüne denk gelen bu önemli dönemde, Bilişim Enstitümüzün 20. yaşını kutlamanın haklı gurur ve mutluluğunu yaşadık. 21 Haziran 2006 tarihinde temelleri atılan Enstitümüzün bu anlamlı dönüm noktası aracılığı ile, 22 Haziran 2026 tarihinde Tunus caddesi yerleşkemizde değerli misafirlerimizin katılımıyla bir kutlama programı gerçekleştirildi.
Programa Gazi Üniversitesi Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Nejdet Hayta ve Prof. Dr. Serhat Karyeyen, Genel Sekreter Mustafa Afşar, Genel Sekreter Yardımcısı Doç. Dr. Sena Aydoğan, Enstitü Danışma Kurulu Üyesi ve Ankara Milletvekili Prof. Dr. Mevlüt Karakaya, mezun öğrencilerimizden TÜRKSAT Genel Müdürü Ahmet Hamdi Atalay, Enstitümüz Öğretim Üyemiz ve Bilgi Güvenliği Derneği Başkanı Prof. Dr. Mustafa Alkan, Enstitümüzün Kurucu Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Çetin Elmas, TOBB ETÜ Genel Sekreteri Prof. Dr. Olgun Değirmenci, öğretim üyelerimiz, idari personelimiz ve öğrencilerimiz katıldı.
Program kapsamında gerçekleştirilen konuşmalarda; Bilişim Enstitüsünün kurulduğu günden bu yana akademik başarılar, yetiştirdiği nitelikli lisansüstü mezunları, araştırma faaliyetleri ile bilişim ekosistemine sunduğu katkılar ön plana çıkarıldı. Konuşmacılar, Enstitümüzün bilişim alanına katkı sunma misyonunun altını çizerek; ülkemizin dijital dönüşüm hamlelerine gelecekte de yön vermeye ve güçlü katkılar sunmaya devam edeceğini vurgulamışlardır. Enstitümüzün yirmi yıllık kurumsal gelişimini özetleyen bir gösterim de yapıldı. Bilişim Enstitüsünü emekleriyle bugünkü güçlü konumuna taşıyan akademik ve idari personelimiz ile Enstitüde görev yapan değerli öğrencilerimize, yürekten bir teşekkürle plaketleri ve teşekkür belgeleri takdim edildi.
Büyük Bilişim Enstitüsü ailesini; mezunlarımızı, akademisyenlerimizi ve paydaşlarımızı bir araya getiren kutlama, çekilen hatıra fotoğrafları ve geleceğe dönük güzel temennilerin paylaşıldığı sıcak bir sohbetle son buldu.

Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.